Betaling lidmaatschap
De betaling van het lidmaatschap werkt als het volgt. U zoekt het bedrag op wat hoort bij het lidmaatschap van uw keuze.
Dit bedrag maakt u over naar:
Tennispark Oosthout
Rabobank NL08RABO 036.796.22.33
o.v.v. uw lidmaatschapnummer (staat op uw pas en/of factuur) en o.v.v. uw naam
Indien u het lidmaatschap contant wil betalen is het ook mogelijk aan de bar in de kantine. U ontvangt hiervan een betalingsbewijs.
U dient uw lidmaatschap te betalen voor 1 maart.
Tussen 1 maart en 1 april zorgen wij dat uw lidmaatschap verwerkt wordt.
Als u voor 1 maart uw zomerlidmaatschap heeft voldaan dan kunt u vanaf 15 maart spelen. U wordt ingevoerd in het systeem, en uw inschrijving(en) voor de ladder, competitie en les worden verwerkt. Let op: voor een dubbel ladder dient dus ook uw partner op tijd te betalen.
Als u het bedrag niet voor 1 maart heeft betaald sturen wij u in de derde week van maart een herinneringsfactuur. Indien u dan voor 1 april nog niet heeft betaald dan werkt uw pas niet en kunt u (nog) geen gebruik maken van de banen. Ook zal u niet worden opgenomen in de ladderlijsten indien van toepassing. Bent u nieuw lid en bent u nog niet in het bezit van een tennispas, dan zal deze na betaling voor u klaar liggen in de kantine.
Bij een tweede herinneringsfactuur (tweede week april) zijn wij genoodzaakt € 10,00 administratiekosten te berekenen. Mochten er omstandigheden zijn waardoor u (tijdelijk) niet tot betaling kan overgaan, neemt u dan tijdig contact op met: info@tennisparkoosthout.nl
Indien u geen lid meer wenst te zijn maar u uzelf niet volgens onze Parkregels heeft afgemeld dan dient u minimaal 1 zomer-lidmaatschap af te nemen. Lidmaatschappen die na herhaaldelijk verzoek niet worden voldaan zullen uit handen gegeven worden aan een externe partij.